Nasze portfolio!

×

Uwaga

Simple Image Gallery Notice: Joomla!'s /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/share/nginx/maann66.pl/libraries/cms/application/cms.php on line 464

British American Tobacco

(6 lat)

Jeden z pierwszych eventów w formie roadshow w Polsce, był organizowany właśnie przez nas! Były, to eventy dla marek Lucky Strike i HB, które przeprowadziliśmy w wybranych, nadmorskich miejscowościach turystycznych. Było o niej głośno dzięki drobiazgowo dobranemu teamowi.  Wesołe, komunikatywne, z dużą wiedzą o produktach, atrakcyjne Hostessy wspomagane przez Supervisorów stanowiły siłę, której zazdrościły nam inne agencje. Wyniki akcji zaowocowały długoletnią współpracą w obszarze HoReCa oraz kanale nowoczesnym jak i tradycyjnym. Promowaliśmy: Lucky Strike, HB, Sobieski, Pall Mall, Vogue, Mewa.{gallery}a_british_american_tobaco{/gallery}

Jestem na wakacjach (5 lat)

Lokalizacja: plaże najpopularniejszych, polskich miejscowości nadmorskich 

Zadania Maann 66: produkcja i organizacja

Stworzyliśmy i zrealizowaliśmy serię eventów „Jestem na wakacjach”, która oderwała polaków od nudnego leżakowania. Specjalnie przygotowany scenariusz dla Nikon Polska, był realizowany na plażach polskiego wybrzeża. Uważaliśmy, że właśnie tam będzie najłatwiej znaleźć osoby, które mogą poświęcić nam czas na swobodne przedstawienie informacji o produktach. Czasu, którego nie byłyby w stanie "dać" nam na co dzień. Nie myliliśmy się! To był przysłowiowy strzał w dziesiątkę. Promowaliśmy aparaty fotograficzne i lornetki. Nasze działania przeprowadzaliśmy w formie prezentacji i testów produktowych,  warsztatów fotograficznych , konkursów oraz stref: relaksu, sportowej i zabaw dla najmłodszych. Kompleksowe działania, pozwoliły ponad 200 tysiącom osób bliżej poznać markę Nikon. Byliśmy odpowiedzialni, począwszy od stworzenie scenariusza eventów, poprzez organizację, dobór lokalizacji i teamu, po produkcję materiałów reklamowych, namiotów, band, flag boisk i wielu innych elementów. Efektem działań były dziesiątki tysięcy osób, które wróciły z wakacji, z "Miasteczka Nikona" z pamiątkową - wydrukowaną fotografią i dużą dawką wiedzy.

{gallery}a_nikon_jestem_na_wakacjach{/gallery}

Atlas (2 lata)

Zadania Maann 66: organizacja

Kawa i ciastko z rana, dla każdego specjalisty budowlanego, który zapisze się do Programu Fachowiec!!! Zaskoczenie "budowlańców" w wielu miejscach w Polsce było ogromne, kiedy mogli zapoznawać się z ciekawą ofertą przy słodkim, "drugim śniadaniu". Nasze atrakcyjne i dobrze przeszkolone Hostessy reprezentowały firmę Atlas również podczas targów budowlanych.{gallery}a_atlas{/gallery}

Bacardi Martini

(7 lat)  

Zadania Maann 66: produkcja i organizacja eventów oraz promocji sprzedaży

Długoletnia współpraca z Bacardi-Martini Polska zaowocowała organizacją wielu eventów w obszarze: HoReCa oraz dystrybucji w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Tysiące przepracowanych godzin przez nasze Hostessy, Promotorów i Supervisorów. Dyskoteki, kluby, plaże, hipermarkety, hotele, zawody sportowe, pokazy lotnicze, targi samochodowe... byliśmy wszędzie z naszymi zespołami promocyjnymi. Niekiedy jednego dnia, w całej Polsce, organizowaliśmy pracę ponad 200 Hostess i 30 Supervisorów, a nasze Hostessy potrafiły sprzedaż zapasy hipermarketów do ostatniej butelki!

{gallery}a_bacardi_martini_polska{/gallery}

Jestem na stoku (4 lata)

Lokalizacja: polskie stoki narciarskie 

Zadania Maann66: produkcja i organizacja

„Jestem na stoku”! Udowodniliśmy niedowiarkom jak dobry jest sprzęt Nikona i że świetnie radzi sobie nawet w ekstremalnych warunkach, podczas śnieżyc czy niskich temperatur dochodzących nawet do -25oC. Uczyliśmy i bawiliśmy naszych gości. W 2017 roku po raz pierwszy przeprowadziliśmy warsztaty fotograficzne na szczytach gór! Nikt nie przypuszczał, że poza szusowaniem po stoku narciarskim, można za darmo nauczyć się kadrowania, korzystania z trybów manualnych lustrzanek, czy sztuczek na zrobienie ciekawszego zdjęcia. Wesoła konwencja akcji i niespotykane na stokach instalacje z daleka sprowadzały miłośników "białego szaleństwa". Od A do Z przygotowywaliśmy i przeprowadzaliśmy tę serię eventów, podczas których promowaliśmy aparaty fotograficzne poprzez warsztaty,  testy, konkursy i wydruk zdjęć osobiście zrobionych przez odwiedzających.

{gallery}a_nikon_jestem_na_stoku{/gallery}

Xella Akademia Murowania SILKA YTONG

25 dni akcji

Zadania Maann66: produkcja i organizacja

„Akademia Murowania SILKA YTONG” - było to ogólnopolskie roadshow w formie miasteczka. W skład niego wchodziły: nasz dwupiętrowy Promo Truck i 9 namiotów szkoleniowych,  tworzące pierwsze dla tej branży, tak spektakularne wydarzenie, dedykowane profesjonalistom, uczniom szkół budowlanych oraz inwestorom prywatnym. W oddzielnym namiocie zainstalowaliśmy strefę dla dzieci z animatorką. Ważnym elementem codziennych działań była obsługa strefy cateringowej, w której specjaliści budowlani mogli zjeść obiad oraz deser z renomowanych, lokalnych restauracji (ponad 100-150 posiłków dziennie). 

W każdym z miast eksperci przez dwa dni udzielali bezpłatnych porad budowlanych oraz przeprowadzali kompleksowe szkolenia z nowoczesnych metod murowania bloczkami Ytong i Silka. 125 przeprowadzonych szkoleń - ponad 2.000 przeszkolonych wykonawców i uczniów szkół budowlanych - i to nas cieszy najbardziej - ponad 200 publikacji o akcji w mediach - blisko 15.000 odwiedzin strony www.akademiamurowania.pl - ponad 500 założonych wizytówek firm wykonawczych 

Zadania Maann 66: kompleksowa organizacja działań wraz z przygotowaniem projektów graficznych oraz wizualizacji, produkcja materiałów reklamowych, realizacja akcji, koordynacja firm współpracujących.

{gallery}b_xella{/gallery}

 

+48 602 18 60 90
+48 692 195 159
mail: maann66@maann66.pl

ul. Kartuska 300 F/2
80-281 Gdańsk