Nasze portfolio!

×

Uwaga

Simple Image Gallery Notice: Joomla!'s /cache folder is not writable. Please correct this folder's permissions, clear your site's cache and retry.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/share/nginx/maann66.pl/libraries/cms/application/cms.php on line 464

Ciba Vision (3 lata)

Mobilny gabinet okulistyczny 

Zadania Maann66: produkcja i organizacja

Mobilny gabinet okulistyczny, to projekt promocyjno-edukacyjny, prowadzony dla Ciba Vision. Przez 3 lata, pojawiliśmy się na terenie polskich ponad 20 uczelni wyższych i w miejscowości nadmorskich. Pojechaliśmy także zbadać wzrok mieszańcom  Grecji, Serbii, Rumunii i  Węgier. Podczas roadshow, wiele osób dowiedziało się o swojej wadzie wzroku i na miejscu mogło skorzystać z doboru odpowiednich soczewek kontaktowych, a co najważniejsze, pod czujnym okiem optometry stów, nauczyć się prawidłowo z nich korzystać. 

Ze względu na działania promocyjne, które współorganizowaliśmy poza Unią Europejską (w Serbii), były one dla nas wyjątkowym wyzwaniem pod względem logistycznym. 

{gallery}b_ciba_vision_grecja{/gallery} {gallery}b_ciba_vision_polskie_uczelnie{/gallery} {gallery}b_ciba_vision_serbia{/gallery} {gallery}b_ciba_vision_vision_express{/gallery} {gallery}b_ciba_vision_wegry{/gallery}

Promo Truck wynajęty przez GLS, był miejscem spotkań pracowników oraz kluczowych klientów firmy, podczas Drużynowych Mistrzostw Świata na żużlu 2017 r. Odwiedzili naszą naczepę również Drużynowi Mistrzowie Świata - kadra Polski, którzy ponownie obronili tytuł!

Zapraszamy do obejrzenia filmu:

{gallery}GLS{/gallery}

Akademia Nikona 

Zadania Maann66: organizacja

Inauguracja Akademii Nikona w formie prezentacji, odbyła się w naszym wielkim Promo Truck’u, który pojawił się w 9 największych, polskich miastach. Tuż obok zainstalowaliśmy w specjalnie wyprodukowanym, czarnym namiocie, studio fotograficzne, w którym odbywały się warsztaty prowadzone przez znanych i cenionych fotografów. Wewnątrz Promo Trucka odbywały się panele szkoleniowe oraz próbne wydruki najlepszych zdjęć, uczestników warsztatów. By podkreślić wyjątkowość eventu, stroje modelek zostały przez nas specjalnie sprowadzone m.in. z Japonii. {gallery}b_akademia_nikona{/gallery}

Nikon Polska

Zadania Maann66: produkcja i organizacja

Scenariusze spotkań VIP wymagają oryginalnego scenariusza z efektem zaskoczenia. Z uwagi na dyskrecję prezentujemy tylko kilka tajemniczych  zdjęć. Tajne negocjacje handlowe - tylko tyle możemy napisać o tym evencie. Najlepszym miejscem do tego typu spotkania, niedostępnym dla "osób z zewnątrz" uznaliśmy pilnie strzeżoną  bazę wojskową. Dawała nam pewność "tajności spotkania". Na terenie bazy gości przewoziły "wojskowe" Jeep'y Commander'y, a rozmowy trwały w zabytkowym pałacu. Emocji dodawały sesje treningowe na prawdziwych symulatory F-16, Iskry, katapulcie i innych atrakcjach, z których prawie żaden cywil nie jest w stanie na co dzień korzystać. Na rozluźnienie atmosfery zabraliśmy gości samolotami na wycieczkę nad Kazimierz i zamek w Janowcu. Catering na najwyższym poziomie z ciężarówką sprzętu, własną kuchnią i zastawą,  zapewnili jedni z najlepszych warszawskich restauratorów, a  dekoracje z owoców i warzyw tworzyli najbardziej utytułowani w Polsce mistrzowie w carvingu. Wieczorną atrakcją był kameralny koncert Meli Koteluk wraz z zespołem.{gallery}d_spotkania_vip{/gallery}

Nikon Roadshow

(9 lat)

Zadania Maann66: produkcja i organizacja

SHOW TIME!! Zaskakujące pomysły, niezwykłe miejsca, które potrafiły zaskoczyć nawet lokalnych mieszkańców. Czy pod wodą, czy ponad 300 m pod ziemią. Niekonwencjonalne lokalizacje i pomysły  były siłą naszych działań. Realizowaliśmy dla Nikon Polska wiele premier produktowych w formie ogólnopolskiego roadshow. Od amatorskich Coolpix'ów, po "Bentley'e" w sektorze aparatów profesjonalnych typu D4S.  Naszym zadaniem było stworzenie scenariusza, realizacja działań oraz produkcja materiałów reklamowych. Premiery były skierowane do bardzo wymagającego odbiorcy. Głównymi zadaniami był dobór oryginalnych i intrygujących działań animujących uczestników, podczas których prezentowane były premierowe modele aparatów.  Wszystkie premiery były wysoko ocenione przez gości i szeroko komentowane w mediach i na forach. Zaciekawić profesjonalnych fotografików aparatami dla amatorów? Arcytrudne zadanie. My dokonaliśmy tego i wywołaliśmy efekt WOW! 

{gallery}c_premiery_produktowe{/gallery}

Sportowe święto halowej piłki nożnej w Ergo Arena! Maann 66 współorganizowała największy w Polsce, dwudniowy turniej Amber CUP 2017 i 2018! W turnieju wzięły udział drużyny piłkarskiej Ekstraklasy, I Ligi, Reprezentacja Polski w beach soccer, drużyna agencji managerskiej Fabryki Futbolu, obecni i byli reprezentanci Polski oraz klubowe zespoły dziecięce (m.in.Lechia Gdańsk, Śląsk Wrocław, Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok, Lech Poznań, Pogoń Szczecin, Arka Gdynia, Zagłębie Lubin oraz dwie rosyjskie drużyny)

 Ambasadorami tego wielkiego, zimowego święta piłki  nożnej byli Artur Boruc – przez kibiców nazywany Królem Arturem, Kamil Grosicki – nieustępliwy pomocnik TurboGrosik, Kamil Glik – filar reprezentacyjnej defensywy, Kamil Wilczek - napastnik naszej kadry i Sławomir Peszko – piłkarz, który dzięki swojej grze i postawie podbił już serca milionów kibiców. 

Nasz zespół musiał wykazać się wielkim zaangażowaniem i profesjonalizmem w pełnym zakresie działań proponując kreatywne rozwiązania oraz wychodząc operacyjnie daleko poza wcześniejsze ustalenia. W 2018 byliśmy głównym organizatorem tego turnieju.

Zakres działań Maann 66:

- stworzenie koncepcji i harmonogram turnieju z naciskiem na uzyskanie efektu show sportowego, efektownego dla widza w hali jak i przed telewizorem. Amber CUP 2017 okazał się bardzo atrakcyjny nie tylko dla kibiców na w Ergo Arenie i oglądających transmisję na żywo, ale także dla samych rywalizujących piłkarzy;

- stworzenie scenariusza, organizacja i koordynacja komunikacji wielokanałowej (transmisja na żywo w Polsat Sport oraz w internecie, na portalu PZPN "Łączy nas piłka"). Dzięki skutecznej koordynacji działań w Social Mediach, mediach tradycyjnych i ścisłej współpracy z dziennikarzami, turniej cieszył się dużą frekwencją (około 4 000 kibiców w hali, wzrost o 90% do 2016 r.) i zainteresowaniem ogólnopolskiej prasy oraz portali internetowych. Miało to ogromny wpływ na budowę pozytywnego wizerunku turnieju;

- koordynacja działań: organizacja współpracy sponsorskiej, przygotowanie procesu organizacji turnieju, komunikacja, grafika, produkcja materiałów reklamowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem turnieju oraz bankietu dla VIPów z koncertem m.in. Kasi Wilk.

 

 {gallery}a_amber_cup{/gallery}

 

+48 602 18 60 90
+48 692 195 159
mail: maann66@maann66.pl

ul. Kartuska 300 F/2
80-281 Gdańsk